niedziela, 7 kwietnia 2013

O Jeżu!!!

Zwierzęta są fajniejsze niż ludzie - zdaje się, że taki claim jakiś czas temu miał kanał Animal Planet. Teza dość uogólniająca ale uogólniając prawdziwa (bardziej prawdziwa w kontekście pracowników wszelkich urzędów i banków, mniej prawdziwa w kontekście pająków i komarów). Zwierzaki kocham i uwielbiam i chciałabym mieć ich jak najwięcej. Mam nadzieję, że do moich Kociąt dołączy niebawem mini świnka (to nie to samo zwierzątko co wielki wietnamski prosiak) oraz jeż :) Bardzo niedawno miałam spotkanie pod Warszawą i na skutek serii różnych wydarzeń odwiedziłam mieszkanie znajomego znajomego i poznałam Zofię Jeżową. Zwierzątko tak słodkie i urocze, że nawet wybaczyłam bez mrugnięcia okiem kupę jaką zrobiła podczas trzymania na rękach.
Jestem bardzo ciekawa jak na jeża zareagowałaby Kocięta. Pies właściciela Zofii (Mistrz Drugiego Planu zamknięty na tarasie ze względu na hiperaktywne pokłady radości) reaguje paniką i na nastawienie "jak pies do jeża" :) :)

Zuza, Zofia i Bazyl

Zofia jest w kolorze Ecru, w reszcie Polski to beżowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony na przeczytanie tego posta. Ten czas już nigdy do nas nie wróci, więc mam nadzieję, że nie uznasz go za stracony.