poniedziałek, 1 kwietnia 2013

GoTS03E01

Doczekałam się i jest, jest już pierwszy odcinek 3 sezonu GoT. Jest i nawet weszłam w jego posiadanie i.... nie mogę go oglądnąć bo Towarzysz Życia wybył. Oczywiście pokusa odpalenia i sekretnego oglądania jest ultra silna ale się trzymam ale PANIE BOŻE DOPOMÓŻ bo oszaleje :) staram się przyjąć postawę radosnego wyczekiwania, stopniowania napięcia i dozowania przyjemności ale zwariuje jak nie zobaczę mojej Daenerys.

Jakiś czas temu wysnułam na fejsicie wniosek, że ten cały śnieg to mocno rozbudoway teaser 3 sezonu Gry, więc jak już jest to może niech ta zimna spieprza do Narnii?

Jeden z lepszych cytatów Ceresi - nie ma pół środków.
Bezczelnie rąbnięte z netu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony na przeczytanie tego posta. Ten czas już nigdy do nas nie wróci, więc mam nadzieję, że nie uznasz go za stracony.